מרגי: "צריך לחקור את פקידים שמערימים קשיים בכוונה על היבואנים"

אסתי פלד No Comments on מרגי: "צריך לחקור את פקידים שמערימים קשיים בכוונה על היבואנים"

ח"כ יעקב מרגי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" סביב הסערה על הדיון בגל ההתייקרות המזון ומוצרי צריכה, חשף כי ישנם פקידים וותיקים במשרדי ממשלה שעובדים מול יבואנים וותיקים, שמערימים קשיים מכוונים כנגד יבואנים חדשים ובכך מונעים תחרות הוגנת בשוק

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת הכלכלה לשעבר ח"כ יעקב מרגי בריאיון הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" התייחס לסערה היום בכנסת סביב הדיון על יוקר המחייה על רקע גל ההתייקרות שהחל לאחרונה, לדברי מרגי, "יש מקהלה מתוזמרת באמצעות ערוצי התקשורת המרכזיים, יש התייקרות בהרבה מוצרים בעולם בכל מה שקשור למשלוחים ולחומרי הגלם אבל לא ברמות כאלו, הממשלה בדרך כלל יודעת להתערב ולמתן את ההתייקרות, אבל לממשלה הזו אין לה את הידע איך להתנהל מול זה".

מרגי מאשים כי "משרדי הממשלה ובעלי עניין בכל משרדי הממשלה אין להם עניין להרחיב את היבואנים, לדוגמא פתחנו את שוק הדגים לייבוא ולא נוספו יבואנים נוספים כי הממשלה לא פועלת להרחיב את מלאי היבואנים".

מרגי מסביר כי "למעשה היום אם יזם או איש עסקים ירצה להיכנס לענף ייבוא הבשר, יש כאן בירוקרטיה. הרבה יבואנים רוצים לייבא מוצרים נרחבים אבל הממשלה לא פועלת להקל על היבואנים".

מרגי חשף כי פקידים במשרדי הממשלה אחראיים על יוקר המחייה בישראל, "הבירוקרטיה הממוסדת והיוזמה היא הבעיה, הפקידים הוותיקים במשרדי הממשלה הם בעלי עניין והם בהיכרות ארוכה עם היבואנים הוותיקים, והם מערימים קשיים לא אובייקטיביים על היבואנים החדשים וזה דבר שצריך לחקור אותו".



0 תגובות